måndag, mars 29, 2004

I can see for miles!

Hallå! Just du!

Jag ser dig. Jag ser dig använda den skattefinansierade datorn för att läsa min ruttna blog! Det är sanslöst kul att ha en statcounter - man blir ju helt paralyserad framför skärmen. Vem där?

Bara för att jag själv tycker att det är så ruskigt bisarrt (ni bryr er väl inte, kära läsare) så listar jag några av mina första uppmätta besök.

- En person på Regeringskansliet (var inte orolig, du är anonym för mig).
- En person som sökt efter sexiga privata hemsidor.
- En person som sökt på den amazonska valkyrian.
- Och det här borde göra er kodknackare riktigt arga: en person som sökt på tävling "snyggaste hemsidan".

Är det vad som kallas sökmotor-optimering?

Uppdatering 31/3:
Det är fortfarande lika kul. Människor hittar hit genom att söka efter:
brudar i phuket, sm i lavemang, kåta paret, och, roligast, matkällare.

Och 31/3 efter nakensporter, Göran Persson ideologi, idioterna+bilder+knulla, günthers korv, köpa roppar, "35 åringen" och "Olof Palmes" mördare, knulla min fru, och Nordiska Revisorsförbundet.

Och 1/4: diktaturen kina, Mila Shegol, +pogo +band +pedagog, orontes kebab, "dining club", Gert-Fylking lavemang samt fridolin på hultsfred.

Andra april: pseudoefedrin, mijailo+zeldox, tove lifvendahl, americas vera zavala, rosinha sambo, Bunnyranch, och Fredrik Reinfeldt politiska vildar.

Summary in English:
I´ve had a hilarious evening with my new statcounter. I really have friends in high places - not to mention the low ones.