fredag, november 24, 2006

We will always have Paris

En espresso på en sunkig Tabac. Ett halvdussin ostron och ett glas vitt på trottoarkanten vid fiskhandlarens stånd. Kanske lite maghreb Chez Omar. Det är min plan för helgen - genomförbar tack vare att miljövännerna och skattehöjarna ännu inte krossat lågprisflyget. Jag drar till Paris, och är tillbaks på måndag kväll. Alltså kommer jag att vara ännu sämre än vanligt att svara på mejl och i telefon. Och inte lär det bli så mycket bloggat heller.

Tyvärr innebär detta att jag inte kan bevaka MUFs stämma som går av stapeln just nu. Men jag skrev ju så roligt förra gången jag gjorde nåt liknande, att man lika gärna kan läsa den texten. Däri finns förstås också de första tankespånen till den just nu pågående omröstningen här på bloggen.

Au revoir!