lördag, maj 26, 2007

Internet-kärlek

Jag har inga illusioner om de vane-onanister som läser här, men vill ändå hjälpa till när det kommer en chans att bryta mönster. Carolin Dahlman, som är en het tjej med entreprenöregenskaper, har skrivit en bok som kan hjälpa just dig. Och nu vill hon ha ditt nummer.

Inför lanseringen av ”Hitta kärlek” – min coachingbok för singlar – tänkte jag ge några singlar gratis coaching vid fem tillfällen (under maj-augusti).

Jag söker nu dessa personer som är beredda att tänka, agera och välja smartare i kärlekslivet. Det kan kräva en del hemläxor där man funderar över sina egna drivkrafter, bilder av kärlek och vad man egentligen söker i livet, så jag vill enbart ha seriösa singlar J Känner du någon? Vill du själv vara med…? Läs mer på www.hittakarlek.com

Hjärtliga hälsningar

Carolin Dahlman
trendanalytiker / society trend analyst
kärlekscoach/ love coach
+ 46 709 16 99 73
Det här är din chans, Bulten.